Elbúcsúztam az alig egy éve felszerelt abroncstól. Íme, a zárszó és a meglepő végeredmény.
Ha figyelemmel követtétek a tavaly újdonságként feltűnt Nankang Roadiac tartóstesztjét, most nem hat újdonságként, hogy a kvázi névtelen belépő meglepően jól vizsgázott. A kétkomponensű kialakítás dacosan tűrte a néhol ötvenfokos aszfaltot, és megbízhatóan működött az utassal és csomagokkal együtt négy mázsát nyomó, nem éppen gyenge CBR1100XX-en.

8700 kilométerrel a felszerelés után nagyjából két milliméter maradt a leginkább terhelt, középső részen, vagyis hozzávetőlegesen 9500-nál kopna le a törvényes alsó határértékre. Mindez egy középméretű, 600-as vagy 750-es motorra vetítve 12-15 ezres futásteljesítményt jelent, ami több mint kecsegtető, elvégre az R17.hu webáruházában párban 50-55 ezer forintért kapható abroncsról beszélünk.

Véget ért hát az egyéves tartósteszt, melynek korábbi részeit ITT OLVASHATJÁTOK, de nem kell sokat várnotok a folytatásra, mert hamarosan megérkeznek a friss papucsok. Egy forradalmian új, közúton még aligha látható típusról van szó, ezért egyelőre nem lövöm le a poént. Viszont ígérem, hamarosan elárulom, milyen abroncsot faggatok a Hondán az idei szezonban…